Mutiara Kata

"Kalau tidak kerana semalam kita telah berusaha, bersungguh, bersabar dan berdoa, belum tentu hari ini kita akan berada di sini”


May 3, 2010

~ DaMiA ohh DaMiA ~


Damia ms 1 hari...

baru nk masuk 2 bulan..

time ni muka mia ada iras ibu dia ms baby..anak ibu la katakan..

kecik2 dh pandai buat peace..huhuhu


Tgk balik gambar mia ms kecik2..tringat plak ms nk bersalin dlu....ingat lagi..ms tu xsilap puasa yg ke 3..tak silap 16 sept 2007..ngah sedap bbuke puasa ngan hubby, ttibe perut aku rs lain macam..skejap sakit skejap ok..selang 5minit aku rasa sakit lagi..aku nk makan pun dh xde selera time tue..at last hubby aku bwk la aku g hospital putrajaya..bmalam la aku kt spital utk 1 malam..& akhirnye tepat jam 8.32mlm lahirlah puteri yg byk celoteh tu..sape lg kalau bukan MIA..

No comments:

Post a Comment